top of page

מופיעה במערב - הילה רוח בוונדרבר 24/12/2016


צילמה: צביה פרידמן

בשבוע שעבר פרסמתי כאן בבלוג את הראיון שערכתי עם הילה רוח. במוצ"ש האחרון נסענו, הצלמת צביה פרידמן, שאחראית לצילומים היפהפיים, ואני, ביום גשום במיוחד, בזמן שנהרות מציפים את העיר התחתית (יכול להיות שקצת הגזמתי, אבל באמת כל הכבישים היו מוצפים), למועדון הוונדרבר, כדי לצפות בהילה רוח מארחת את רם אוריון, לשעבר מלהקת "נושאי המגבעת" ופרויקטים רבים לבד ועם שותפים.

השירים בהופעה היו ברובם מאלבום הבכורה הנפלא ועטור השבחים של הילה רוח "רופאה במערב" (זמין לרכישה באתר ומאוד מאוד מומלץ), אבל הילה שילבה בהופעה גם כמה שירים חדשים ומוצלחים מאוד שלה (במיוחד אהבתי את "מוסיקה לפרסומות"), שיר של הלהקה הקודמת שלה, "כלבי רוח", ושני שירים מאלבום הסולו החדש של רם אוריון "גרמנים באוגנדה" , כולל השיר המצוין "השליח" שאוריון ורוח מבצעים ביחד באלבום.

מלבד זה שהילה היא יוצרת מתקת, עם קול ואמירה ייחודיים ובועטים, היא גם פרפורמרית נפלאה. במהלך ההופעה היא עישנה, צחקה ודיברה עם הלהקה והקהל, ביקשה שוטים מהבר ובאופן כללי עשה רושם שהיא פשוט נהנית להיות שם ולהופיע. בהופעה הילה ניגנה בגיטרה, אבל גם לא מעט פעמים עברה לנגן בבס, כלי שהוא דומיננטי מאוד בשירים שלה. בגיטרה החשמלית ניגן קוסטה קפלן, היוצר העיקרי והזמר בלהקה "חיה מילר". אורח נוסף שנהניתי מאוד לשמוע הוא החצוצרן יונתן לסמן. גם העבודה שהמקום לא היה מפוצץ, כנראה גם בגלל מזג האוויר ששלח את מרבית האנשים מתחת לפוך, תרמה לאווירה האינטימית והמוצלחת.

אם אני בכל זאת צריך לכתוב משהו קצת יותר ביקורתי, הסאונד בהופעה, ובכלל בוונדרבר בלא מעט הופעות שראיתי שם, הוא רחוק מלהיות אופטימלי, בטח רחוק מהרמה שיכולה וצריכה להיות מועדון הופעות האינדי המוביל בחיפה.

בסך הכל הייתה הופעה ממש טובה, שנתנה ערך מוסף לא מבוטל להאזנה בבית לאלבום, וסיפקה הזדמנות לראות ולשמוע את אחת היוצרות המעניינות והמבטיחות בסצינת האינדי-רוק המקומית.

 

הלהקה:

גיטרה: קוסטה קפלן (מלהקת "חיה מילר") בס: יונתן לויטל (לפעמים הילה חטפה לו את הבס ואז הוא עבר לסינתיסייזר) תופים: עידו אשד חצוצרה: יונתן לסמן

הסט:

אם לא צויין אחרת, כל השירים הם מתוך האלבום "רופאה במערב"

  1. עייף אני

  2. מוסיקה לפרסומות (שיר חדש)

  3. אהוב

  4. אלביס (שיר חדש)

  5. מה את מעדיפה ( קאבר של דני הרר)

  6. אייסקרים (שיר חדש)

  7. ישו (שיר חדש)

  8. דובה גריזלית

  9. הקו

  10. תאמין לי (מתוך "כלבי רוח")

  11. השליח (מתוך "גרמנים באוגנדה" של רם אוריון)

  12. אוקיאנוס (מתוך "גרמנים באוגנדה" של רם אוריון)

  13. פרדוקס קו החוף

  14. לוזר (שיר חדש)

  15. תכף בת 30

  16. נסיכה

 

ניפרד עם השיר "מה את מעדיפה" (סרט או פיצה, שאני חושב שכולם יכולים להסכים שזו באמת החלטה קשה).

bottom of page